Uwaga!

Przepraszam za długą nieobecność! Nie obiecuje poprawy ;)

wtorek, 7 lipca 2015

♥ LIEBSTER BLOG AWARD ♥

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania."

Dziękuje za nominację: Weronika Osman.

Odpowiedzi na pytania:
1.Czym się interesujesz?

Lubię czytać książki, słuchać muzyki, oglądać mecze i pisać opowiadania :)

2.Jakie plany masz na wakacje?

W sumie to nie mam żadnych xD Może pojadę z siostrą do Krakowa, może do koleżanki, albo zostanę w domu i jakoś inaczej spędzę wolny czas ;)

3.Jak dążysz do realizacji swoich marzeń?

Sama nie wiem. Czasem same się spełniają. Jednym z moich marzeń było spotkanie przyjaciela na całe życie i się udało :D

4.Co cię codziennie motywuje?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale chyba przyjaciółka, mój nieźle sarkastyczny głos wewnętrzny, który nazywa się Bamboleo :D

5.Jaką jesteś osobą? Zamknięta w sobie, otwarta na nowe znajomości, smutna, wesoła, pogodna, klasowy śmieszek, łatwo przywiązujesz się do ludzi, denerwująca jesteś, łatwo zdobywasz przyjaciół, trudno zdobyć twoje zaufanie, nie nawiązujesz łatwo kontaktów z innymi ludźmi, nieśmiała, przebojowa?

Nie nawiązuje łatwo kontaktów z ludźmi, trudno zdobyć moje zaufanie, bo ktoś już kiedyś go nadużył. Czasem jestem denerwująca xD Jestem małym wrednym ludkiem lol xd Pewna osoba twierdzi, że jestem mega zabawna (z czym się nie zgadzam) Zbyt łatwo przywiązuje się do ludzi

6.Ulubione filmy?

Piraci z Karaibów (wszystkie części) , ogólnie wszystkie filmy z Johnnym Deppem :D

7.Ulubiony piłkarz i dlaczego?

Nie umiem wybrać jednego :c Kilku moich ulubionych: Neymar Jr., Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Wojciech Szczęsny

8.Ulubione kluby (niekoniecznie piłkarskie) i reprezentacje?

Fc Barcelona, Real Madryt, Borussia Dortmund i Arsenal Londyn. A reprezentacje: Brazylia, Kolumbia, Polska, Hiszpania, Portugalia i Argentyna :)

9.Czytasz książki? Jeśli tak to jaka jest twoją ulubioną?

Uwielbiam czytać,ale nie mam jednej ulubionej :D Lubię Dary Anioła (polecam), Harry Potter, Córka dymu i kości

10.Grasz w jakieś gry komputerowe?


Nie, jestem totalnym laikiem w tych sprawach xD

Nominuje:


http://do-you-believe-in-destiny-shakira.blogspot.com/




http://neymarneyney.blogspot.com/

Moje pytania: 
1. Jakie lubisz opowiadania? Smutne, z happy endem?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Ulubiony piłkarz? Dlaczego akurat ten?
4.  Jakiej słuchasz muzyki?
5. Jesteś tolerancyjna?
6. Co sądzisz o akcji z tęczowymi profilówkami na fb? 




Jeszcze raz dziękuję! ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pojawiający się komentarz! Dają bardzo dużo motywacji do napisania rozdziału dla Was ♥