Uwaga!

Przepraszam za długą nieobecność! Nie obiecuje poprawy ;)

niedziela, 26 kwietnia 2015

Ogłoszenia!

1. Uwaga! Będę się czepiać. A mianowicie chodzi mi o słabą aktywność. Jest dużo wyświetleń, a w ogóle nie ma komentarzy, dlaczego? Nie podoba wam się coś? Jest możliwość dodawania z anonima. Nie chodzi mi o rozpisywanie się, może być nawet jedno słowo, bo chcę wiedzieć czy Wam się to podoba.  Można krytykować, ale obiektywnie, nie np. To jest głupie, bo jest głupie, etc. Rozdziały będą pisać dopiero jak będzie wymagana ilość komentarzy, bo nie ma sensu pisania rozdziałów dla 2 osób :P Koniec ogłoszenia 1.

2. Teraz coś miłego: Jak skończę będę pisać nowe opo. Mam pytanie do was: Będzie ono o chłopakach z The Janoskians, a mianowicie o Beau Brooksie. Ktoś będzie chciał to czytać, bo nie wiem czy zaczynać powoli pisanie rozdziałów? Proszę o odpowiedź ;) Koniec ogłoszenia #2.


Rozdział zacznę pisać, jak pod tym postem będzie przynajmniej 4/5 komów. Pa :*

4 komentarze:

  1. Huhuhu <3 tak tak tak !! Uwielbiam tych chłopaków ^^ Jai, Beau i Luke są najlepsi w końcu to bracia hahah <3 już nie mogę się doczekać ;)
    I zapraszam do mnie też częściowo będzie o Janoskians

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę czytała :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pojawiający się komentarz! Dają bardzo dużo motywacji do napisania rozdziału dla Was ♥